Splošni pogoji poslovanja
Splošni
pogoji poslovanja spletne
trgovine www.techshop.si so sestavljeni v skladu z Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov ((EU) 2016/679-GDRP), Direktivo (EU) 2016/680 ,Zakonom
o varstvu potrošnikov (ZVPot),
Zakonom
o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP)
, Zakonom
o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT)
in
Zakonom
o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP).
Spletna trgovina www.techshop.si omogoča sklenitev nakupne pogodbe
preko spletnih strani (na daljavo, le v slovenskem jeziku), vpogled v
seznam izdelkov, njihove cene ter tehnične lastnosti. Spletna
trgovina www.techshop.si je informacijski sistem, namenjen
predstavitvi in prodaji izdelkov in storitev kupcem-uporabnikom.
Upravlja ga samostojni podjetnik TECHSHOP, Zabavna elektronika Silvin
Reščič s.p., Cvetlična 56, 5290 Šempeter pri Gorici, v nadaljevanju
ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v
spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino si obiskovalec
nastavi uporabniško ime in določi geslo. Uporabniško ime in geslo
uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki.
Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do
nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne
trgovine www.techshop.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med
ponudnikom in kupcem oziroma uporabnikom.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu oziroma uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga oziroma storitev; pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve; vse cene, jasno in nedvoumno določene; način plačila in dostave; rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
VELJAVNOST PONUDBE IN CENE
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba v e-trgovini posodablja in spreminja pogosto in hitro ter brez predhodnega obvestila. Zato velja, da sta ponudba in cena artikla v trenutku potrditve uporabnika spletnega naročila zgolj informativna in nimata vnaprej določene veljavnosti. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve ponudnika. Uporabnik po potrditvi spletnega naročila prejme obvestilo z informativnim predračunom in dobavnim rokom za izbrano blago. V kolikor se zgodi, da se cena spremeni med obdelavo naročila oziroma se cena spremeni, ker izdelka ni na zalogi, se o tem nemudoma obvesti kupca, hkrati pa se mu omogoči takojšnji odstop od nakupa. če so izpolnjeni vsi pogoji nato ponudnik pošlje uporabniku oziroma kupcu potrditev naročila. Vse cene so v Evrih in vključujejo 22 % davek na dodano vrednost DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine razen če ni to drugače navedeno pri opisu izdelka ali storitve.
DOBAVLJIVOST IN RAZPOLOŽLJIVOST IZDELKOV
Izdelki na spletni strani imajo označeno razpoložljivost in glede na naše podatke to poskušamo osveževati čim bolj točno vendar so lahko dobavni roki zelo nepredvidljivi in zato so ti podatki zgolj informativne narave in ne odražajo vedno resničnih rokov dobave. V primeru da se ti roki dinamično ne krajšajo pod razpoložljivostjo izdelka pomeni da izdelek še vsaj za čas prikazane razpoložljivosti na bo dobavljiv.
OPISI IN SLIKE IZDELKOV
Opisi izdelkov so kolikor je le mogoče natančni in opisujejo izdelke in njihove lastnosti. Tudi večina slik ustreza zunanjosti prodajanega izdelka. V redkih primerih lahko slike ne odražajo zunanjosti oziroma embalaže in so zgolj informativne. To velja za nekatere zunanje ovitke iger katere so lahko iz različnih evropskih držav in imajo ovitke v jeziku teh držav. Vse te igre so večjezične in velja da so tudi v angleškem jeziku kot igre z angleškim ovitkom. Podobno velja za nekatere kartone igralnih konzol kjer se lahko zunanja poslikava le teh razlikuje od slike vendar so tehnične lastnosti izdelka enake tistim na sliki.
POSTOPEK NAKUPA, PLAČILO IN PREVZEM BLAGA
Kupec izbere vrsto, barvo, velikost, količino artikla v spletni trgovini. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico in lahko izvede morebitne popravke. Med postopkom oddaje izbere način dostave, plačila, napiše dodatne želje v opombe in končno potrdi naročilo. Po potrditvi naročila uporabnik dobi preko spletne strani samodejno elektronsko sporočilo, da je bilo njegovo naročilo v spletni trgovini www.techshop.si sprejeto. če so izpolnjeni vsi pogoji nato ponudnik pošlje uporabniku oziroma kupcu potrditev naročila. Tako se začne postopek priprave in oddaje oziroma dostave naročila kar ima obveznost kupca za plačilo naročila. Postopek registracije in navodila za naročilo na spletni strani si lahko preberete na tej povezavi..
KJE SE HRANIJO NAROČILA?
Vsa naročila se hranijo na naši spletni strani. Dostop do svojega naročila ima vsak registrirani uporabnik z svojim uporabniškim imenom in geslom.
LASTNIŠTVO BLAGA
Izdano blago in dobavljeno blago je do celotnega plačila last ponudnika TECHSHOP, Zabavna elektronika Silvin Reščič s.p., Cvetlična 56, 5290 Šempeter pri Gorici.
PLAČILO
1. Način plačila
Trenutno imate v naši spletni trgovini na izbiro več načinov plačila in sicer
1.1. Gotovinsko plačilo ob dostavi Pošte Slovenija
V primeru plačila ob dostavi oziroma po povzetju vam pošta Slovenije obračuna odkupnine z UPN nakaznico:
do 98 EUR... 1,25 EUR
do 501 EUR... 1,17% (primer: za vrednost nakupa 400,00EUR če vam dostavo krijemo mi boste skupaj z poštno provizijo plačali 404,68EUR ob prevzemu pošiljke)
nad 501 EUR... 5,36 EUR + 0,30% od vrednosti.
Plačilo provizije Pošti Slovenije ob prevzemu plačate ne glede na to da vam mi za določene artikle dostave ne računamo.
Provizijo in
odkupnino plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega znesek za brezplačno poštnino ali je poštnina brezplačna. Če se želite izogniti plačilu provizije vam
svetujemo plačilo po predračunu ali z kartico kar so možnosti ob izvedbi
spletnega naročila. Možnost imate tudi plačilo odkupnine poštarjem kateri imajo s seboj POS terminale in v tem primeru ne plačate gotovinske provizije. V primeru da poštar nima terminala lahko dostavo zavrnete in plačate na pošti prav tako na POS terminalu brez provizije. Plačati morate kot blago/storitev in ne kot dvig gotovine.
1.2. Plačilo po predračunu
Na podlagi izbire plačila izdelkov po predračunu boste prejeli na e-pošto vse podatke za nakazilo ali na vašo posebno željo tudi prilagojen predračun. Predračun poravnate preko spletne banke ali osebno na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Ob prejemu obvestila o plačilu predračuna s strani banke ali preverjenega kupca vam izdelek na zalogi pošljemo na vaš naslov. S plačilom po predračunu se izognete plačilu provizije, navedenem v prejšnjem poglavju.
1.3. Plačilo z kreditno/debetno kartico
Pri predplačilu naročila z kreditno ali debetno kartico ne boste plačali provizije in izdelke na zalogi vam bomo odposlali v istem delovnem
dnevu ob razpoložljivosti prevzema s strani pošte Slovenije. V primeru naročila izdelkov na zalogi ob ne delavniku vam bomo odposlali le te
na prvi delovni dan. Ob osebnem prevzemu naročil boste lahko prevzeli ko vam bomo poslali stanje naročila ''PRIPRAVLJENO ZA OSEBNI PREVZEM'' in bodo v sporočilu navodila za osebni prevzem. V večini primerov tudi ob ne delavnikih.
1.4. Plačilo preko GoCrypto (Elipay,Bitpay) sistema
V primeru odstopa od naročila, ne prevzema ali vračila blaga vrnemo kupnino le v EVRIH na vaš transakcijski račun. Vračilo kupnine v
obliki kripto valute ali v gotovini ni mogoče! Dodatne informacije na spletni strani GoCrypto.
1.5. Plačilo preko Paypal sistema
Ob vaši želji za plačilo prek sistema Paypal sistema vam bomo na vašo e-pošto v predračunu obračunali tudi provizijo Paypal sistema katero plačajo prejemniki plačila v sistemu Paypal glede na znesek (3,4%+0,25EUR) in pripadajoči 22% davek.
https://www.paypal.com/va/cgi-bin/webscr?cmd=_display-receiving-fees-outside
RAČUNI, HRANJENJE PODATKOV
Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan potrditve naročila blaga.
Račun prejme kupec ob prejemu blaga.
Vse dokumente, potrditev naročila, predračun, v enem izvodu pošljemo kupcu v elektronski obliki ali na papirju, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki pa se hrani na sedežu podjetja Techshop, Silvin Reščič s.p.. Dostop do dokumentov hranjenih v podjetju je možen na podlagi dogovora z direktorjem podjetja Techshop, Silvin Reščič s.p.
Vsi dokumenti, predračuni, računi so napisani v slovenskem jeziku.
DOSTAVA, OSEBNI PREVZEM, DOBAVA
1. Dostava
Trenutno imate v naši spletni trgovini na izbiro dostavo preko pošte Slovenije in posebne načine dostave. Več si lahko preberete na spodnji povezavi.
Cenik dostave in ostali podatki o dostavi
2. Osebni prevzem
Naročene artikle je mogoče prevzeti tudi osebno. To storite tako da v spletnem naročilu ob načinu prevzema/dostavi izberete osebni prevzem. Naročil boste lahko prevzeli na našem sedežu ko vam bomo poslali stanje naročila ''PRIPRAVLJENO ZA OSEBNI PREVZEM''. V tem sporočilu bodo tudi navodila za osebni prevzem. V večini primerov tudi ob ne delavnikih. Osebni prevzem je mogoč tudi po predhodnem telefonskem dogovoru in osebno prevzamete na našem sedežu v Šempetru pri Gorici. Ob osebnem prevzemu se izognete dodatnim stroškom pošiljanja in provizije ko plačate z kreditno/debetno kartico, kripto valutami ali gotovini.
2.1. Dobava
Artikle na zalogi, naročena do 16:30 ure vam bomo poslali v naslednjih 24/48 urah. Za artikle ki jih ni na zalogi pa bomo poslali v 5 do 8 delovnih dnevih če to ni drugače navedeno. V primeru, da artikel ni na zalogi vas bomo o tem tudi obvestili in vam sporočili predviden čas dobave.
GARANCIJA IN SERVIS
Vsak izdelek ima ob pravilni uporabi zagotovljeno garancijo. Garancijski roki za posamezne izdelke so zapisani v podrobnostih artikla in garancijskem listu, ki ga prejmete ob nakupu.
Zakonski rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni, od dneva, ko je pooblaščeni servis prejel zahtevo za uveljavljanje garancije. V primeru, če pooblaščeni servis v zakonskem roku ne odpravi napake, je dolžan potrošniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim novim izdelkom ali vrniti kupnino.
Garancijska popravila oziroma zamenjave se izvajajo v pooblaščenih servisih, navedenih na garancijskem listu. Stroške dostave na servis nosi kupec. Stroške materiala, nadomestnih delov in dela, nosi prodajalec.
V primeru, da artikla ni več na zalogi/ni več dobavljiv in ga zato ni možno nadomestiti z enakim, se po medsebojnem dogovoru s stranko artikel zamenja za takega, ki cenovno in kvalitetno ustreza reklamiranemu ali vrne kupnina.
- Ko vračate artikel morate priložiti kopijo računa in na hrbtno stran kopije računa opisati napako oziroma napake katere so ključne za uspešno reševanje reklamacije in posledično vračilo izdelka.
- Naslov za vračilo blaga je: TECHSHOP, Zabavna elektronika Silvin Reščič s.p., Cvetlična 56, 5290 Šempeter pri Gorici
- Priporočamo da za vračilo blaga uporabite Pošto Slovenije ali drugo dostavno službo, kjer lahko sledite pošiljki. Blago je potrebno ustrezno pripraviti za dostavo za kar priporočamo našo embalažo z katero ste prejeli izdelek oziroma drugo varno embalažo katera preprečuje poškodbo izdelka, da bo prišel nazaj nepoškodovan.
- Stroške pošiljanja vračila blaga krije pošiljatelj razen če to ni posebej opredeljeno ali dogovorjeno.
- Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, VRAČILO BLAGA, MENJAVA BLAGA, VRAČILO KUPNINE IN STVARNA NAPAKA
1.Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. šteje se da je sporočilo poslano pravočasno, če je poslano v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Vračilo vplačanega zneska na TRR kupca bo izvedeno takoj, ko bo mogoče (po prejemu in pregledu blaga), najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe, v kolikor so za to izpolnjeni pogoji o vračilu blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se tudi šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Možnost vračila ne velja za že nameščeno programsko opremo, zvočne in slikovne nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat ali ga registriral.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah katerih predmet je blago, katero je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Blago ali izdelke kateri zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je hitro pokvarljivo ali kateremu je potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali slikovnih, filmskim in zvočnih nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Bolj natančno odstop od pogodbe ni mogoč za naslednje blago ali storitve:
a. Izdelano blago in storitev prilagojena po natančnih navodilih potrošnika oziroma njegovimi osebnim željami ali potrebami.
b. Za opravljeno storitev ko je bila pogodba v celoti izpolnjena in se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in privolitvijo do izgube pravice do odstopa od pogodbe ko je bila le ta v celoti izpolnjena.
c. Za zapečatene avdio, filmske, videoposnetke, igre za računalnike, igre za konzole, računalniške programe in druge digitalne vsebine če je kupec po dostavi ali prevzemu le tem odprl varnostni pečat.
č. Digitalne vsebine ali naročnine, katere se ne dostavijo v fizični obliki ampak na kodi.
d. Blago katero zaradi svoje narave ali sestave ni primerno za vračilo in je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe.
e. Zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov.
f. Blago kateremu cena je odvisna od nihanj na trgih in na katera prodajalec nima vpliva in lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe.
g. Ko je kupec podjetje in sprejema pogoje poslovanja veljavna za podjetja. Ko so to podjetja, samostojni podjetniki posamezniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za fizične osebe. Vračilo se v tem primeru obravnavamo prilagojeno in v okviru in časih katerih omogočajo dobavitelji blaga ali storitve.
2. Menjava blaga
Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju preko priloženega obrazca za menjavo blaga pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago. Obrazec nam lahko dostavi preko elektronske pošte info@techshop.si ali pa na naslov sedeža podjetja. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Stroške ponovnega pošiljanja blaga ravno tako krije kupec. V kolikor ponudnik ne zmore v roku 14 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.
3. Stvarna napaka
Napaka je stvarna ko artikel:
-nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
-nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
-nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane in je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverjanje primernosti artikla:
-preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Stvarno napako kupec pri nas uveljavlja z natančnim opisom le te. Kupec nas na lastne stroške obvesti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogoči pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake snamete tukaj.
Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev
od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa,
pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
4. POMEMBNO OB VRAČILU IZDELKOV
- Ko vračate artikel morate priložiti izpolnjen obrazec za vračanje blaga, ter kopijo računa
- Naslov za vračilo blaga je: TECHSHOP, Zabavna elektronika Silvin Reščič s.p., Cvetlična 56, 5290 Šempeter pri Gorici
- Priporočamo da za vračilo blaga uporabite Pošto Slovenije ali drugo dostavno službo, kjer lahko sledite pošiljki. Blago je potrebno ustrezno pripraviti za dostavo za kar priporočamo našo embalažo z katero ste prejeli izdelek oziroma drugo varno embalažo katera preprečuje poškodbo izdelka, da bo prišel nazaj nepoškodovan.
- Stroške pošiljanja vračila blaga krije pošiljatelj razen če to ni posebej opredeljeno ali dogovorjeno.
- Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
NAPAKE OB NAROČANJU
V kolikor uporabnik ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke naj jih čim prej sporoči ponudniku, da se le te če je to še mogoče ustrezno popravijo pred pošiljanjem blaga.
5. VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške /strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.
PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani www.techshop.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Več o varovanju zasebnosti.
KOMUNIKACIJA
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa jasno razviden. željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval. Prosimo da se izogibate komunikaciji prek SMS/MMS/Bolha sporočilom in za vprašanja uporabite govorni telefonski klic ali elektronsko pošto.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Spletna trgovina www.techshop.si se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Za morebitne napake v spletni trgovini se vam vnaprej opravičujemo in prosimo za razumevanje. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik www.techshop.si ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. Fotografije prodajnih artiklov, je potrebno jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
VAROVANJE AVTORSKO ZAŠČITENIH DEL
TECHSHOP in TECHSHOP logo so blagovne znamke TECHSHOP, Zabavna elektronika Silvin Reščič s.p.. Noben del spletnega mesta www.techshop.si, vključujoč izdelke in opisano programsko opremo, ne sme biti reproduciran, poslan, prepisan, shranjen v sistem z možnostjo prostega dostopa, ali preveden v katerikoli jezik v kakršnikoli obliki ne glede na namen, razen kupcu z namenom arhiviranja, brez izrecnega dovoljenja www.techshop.si. Ne glede na napisano v predhodni povedi to ne velja za programsko opremo za katero velja licenca "General Public License" (CGPL") ali druga "Free Open Source Licenses". Izvod licenčnih pogojev in kjer je zahtevano tudi ponudba za dostop do izvorne kode, sta dostopna na spletni strani www.opencart.com.
Vsi ostali znaki, logoti in blagovne znamke na spletni strani www.techshop.si so last njihovih lastnikov. Samostojni podjetnik TECHSHOP, Zabavna elektronika Silvin Reščič s.p. Kot upravitelj in ponudnik storitev na spletnem mestu www.techshop.si v skladu z načeli dobrega poslovanja in dobrih poslovnih odnosov izjavlja:
Da v nobenem primeru ne podpira in ne odobrava neupravičeno reproduciranje avtorsko zaščitenih del in da spoštuje pravice intelektualne lastnine,
Da naprave ali storitve nudi z izključnim namenom zaščite interesov uporabnikov, ki z izdelavo varnostne kopije realizirajo svojo legitimno pravico po zaščiti podatkov, ki je v okviru privatnega reproduciranja urejena v Zakonu o avtorski in sorodni pravici (Uradni List št. 16/2007, 68/2008), hkrati je naprava ali storitev prilagojena uresničevanju osnovnih ciljev iniciative AACS LA (Advanced Access Content System), ki temelji na rabi fleksibilnih metod kriptografije, ki uporabniku oziroma kupcu ponudijo možnost trajnega in varnega shranjevanja kupljenih avtorsko zaščitenih del,
Da je namen naprav oziroma artiklov in storitev zgolj zagotovitev varne in trajne uporabe pomnilniških medijev in njihovih varnostnih kopij, kateri legalni lastnik so/ste,
Da ne odgovarja za morebitno nelegalno ali neupravičeno uporabo oziroma zlorabo, v kolikor se naprava oziroma artikel uporablja z nelegalno programsko opremo,
Da strogo obsoja vsakršno piratstvo in se vztrajno trudi za dvig ozaveščenosti o spoštovanju avtorskih pravic in pravic intelektualne lastnine.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@techshop.si ali po pošti na naslov:
TECHSHOP, Zabavna elektronika
Silvin Reščič s.p.
Cvetlična 56
5290 šempeter pri Gorici
Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno okrožno sodišče v Novi Gorici.
Glede na zakon ZIsRPS vse stranke obstoječe in bodoče ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.
Ponudnik si
pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na
kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.